sobota, 21 listopada 2015

Omletowo Love


Kto obserwuje mnie na instagramie
nie da się ukryć że moim ulubioną częścią dnia jest śniadanie :)
Z racji że staram się unikać słodyczy, choć nie da się ukryć UWIELBIAM JE 
śniadania głównie jem na słodko :) 

Zazwyczaj są to omlety bądź owsianki z białkiem i owocami :) 

Powyżej omlet z mąki gryczanej 
dodatki: kakao, cynamon, owoce
Proporcje 50 gram mąki
6 białek jaj bądź 3 białka jaj i 15 gr odżywki białkowej
30 gram tłuszczy (zazwyczaj masło orzechowe) w tym przypadku są to 3 żółtka jaj








Omlety z mąki orkiszowej z nutellą fit
przepis na nutellę 
pół awokado
pół banana
1 łyżeczka odtłuszczonego kakao
(można dodać też orzechy)











omlet z płatków jaglanych

Smażymy oczywiście na zdrowym tłuszczu, ja stosuję olej kokosowy :-)


Ze śniadaniem w parze musi być również czarna kawa słodzona.
Wcześniej słodziłam Stevią, która ma jednak gorzkawy posmak, więc zastąpiłam ksylitolem (Ksylitol ma podobną słodycz do zwykłego cukru, ale zawiera 40% mniej kalorii :)
Patrzcie również na etykietki, oryginalny jest fiński nie chiński ;) 
I koniecznie na ceny, w sklepie z odżywkami zapłaciłam 11 zł, natomiast w selgrosie 17 zł za 250 gram  :) Cukier: 4 kalorie na gram.
Ksylitol: 2,4 kalorii na gram.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz